Klacht indienen

Ben je niet tevreden? Laat het ons weten. Wij willen graag dat onze klanten tevreden zijn. Daarom horen we graag wat jouw klacht is.

Vul hiervoor het contactformulier in of bel naar 088 – 184 1000. Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een ontvangstbevestiging. Binnen 20 werkdagen geven wij je een inhoudelijke reactie.

Niet tevreden over de behandeling van je klacht?

Wij proberen jouw klacht zo goed mogelijk op te lossen. Ben je niet tevreden? Dan kun je jouw klacht sturen naar het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit doe je binnen drie maanden na onze terugkoppeling. Kijk op www.kifid.nl hoe je dit doet. Klachtenrapportage inzien? Om de klachtenrapportage in te zien, verwijzen wij je naar de website van BNP Paribas Cardif. Op https://www.bnpparibascardif.nl/stuur-ons-uw-klacht kun je de klachtenrapportage vinden van BNP Paribas Cardif.