Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Keurmerk Klantgericht verzekeren

BNP Paribas Cardif voldoet aan de kwaliteitscriteria van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Met dit Keurmerk laten wij zien dat wij doen wat wij u beloven. Uw vertrouwen is onze zekerheid.

“Het behalen van het Keurmerk past uitstekend binnen onze organisatiestrategie, waarin expliciete doelstellingen op het gebied van klantgerichtheid een prominente plaats innemen,” aldus algemeen directeur Cees de Jong.

Over het Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Het Keurmerk Klantgericht Verzekeren garandeert een continue kwaliteit van dienstverlening en klantgerichtheid van een verzekeraar.  Het Keurmerk garandeert consumenten dat wij doen wat we beloven. En een hoogwaardige kwaliteit van dienstverlening leveren. Het Keurmerk gaat niet over de inhoud van verzekeringsproducten. Meer uitleg voor klanten over het Keurmerk staat op de website www.keurmerkverzekeraars.nl.

Keurmerkthema's en keurmerknormen

Om het Keurmerk te behouden moeten wij een aantal normen naleven. Hierop worden we regelmatig gecontroleerd.

Reactietermijnen

Onze gemiddelde wachttijd voor telefoontjes is 60 seconden. 80% van onze telefoontjes beantwoorden we binnen 30 seconden. De maximale wachttijd is 5 minuten.

In het telefoonmenu worden drie keuzes gegeven om je zo snel mogelijk te helpen.
Toets 1 voor claims
Toets 2 voor betaling en incasso
Toets 3 voor overige vragen