Neem contact met ons op

Heb je een vraag, wil je een wijziging doorgeven of heb je een klacht? Geef het aan ons door via het onderstaande contactformulier of bel naar 088 - 184 1000 (lokaal tarief). U kunt ons ook mailen naar info@bnpparibascardif.nl.

Bellen
Wij brengen geen extra kosten in rekening. Je betaalt alleen de kosten van jouw (mobiele) telefoon.

Keuzemenu
Wij vinden het belangrijk je goed en snel te woord te staan. 80% van onze telefoontjes beantwoorden we binnen 30 seconden. Onze gemiddelde wachttijd is 60 seconden en de wachttijd is nooit langer dan 5 minuten. Om ervoor te zorgen dat je meteen de juiste medewerker aan de telefoon krijgt, gebruiken we een keuzemenu. Kies 1, als je een claim wilt indienen of meer wilt weten over je reeds ingediende claim. Kies 2, als je een vraag hebt over de betaling. Kies 3, voor overige vragen.

Openingstijden
Maandag t/m vrijdag van: 8.30 uur tot 17.00 uur
Zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

Reactietermijn
Je krijgt binnen 2 werkdagen antwoord op je e-mail of op het door jou ingezonden contactformulier.

Klachten
Voor klachten komen wij binnen 20 werkdagen terug met een inhoudelijke reactie. Deze reactietermijnen bedoelen wij als maximale verwerkingstijd. Elk verzoek wordt door ons zo snel als mogelijk en met alle nauwkeurigheid verwerkt. Voldoen wij hier niet aan? Dan horen we het graag.

Adres
Hoevestein 28
4903 SC Oosterhout

Gegevens
BTW-nummer: NL.81.03.93.748.B01
KvK nummer Schade: 20100172
Vergunningsnr. WFT Schade: 12000652

Contactformulier

Vul een waarde in.

Selecteer aub je aanhef

Vul aub je initialen in

Vul aub je achternaam in

Vul hier je geboortedatum in

Vul aub een datum in

Vul aub je postcode in

Vul aub je huisnummer in

Vul aub je e-mail adres in

Vul een waarde in.